fredag 4. mai 2012

Oppvarming til morgensdagens loppis!!

Som oppvarming til morgendagens loppis i idrettshallen
nyter jeg fangsten fra sist helg byfangst. 
 Småbispan kunne jeg nok tatt med meg adskillig mer,
 men er STOLT over begrensningens kunst!!
For disse skatter punget jeg ut med 40 kroner!!
Det loppemarkedet sitt det.
Mest fornøyd med retro pølsklipe og englene.
 Koppene måtte jo bare med , passer midt i blinken i kaffepausen på gården:)
På Fretex fant jeg blant annet disse flotte bollene tilsammen kun 85 kroner!!
Det synes jeg var en super pris.
Mange mener Fretex har priset seg ut- men det mener ikke jeg.
Jeg synes mer at enkelte loppemarked er i ferd med overprise seg totalt!
 Fant alt dette på Fretex for den nette sum av 290,- .
Tale falt for bok om Japan, knapper , 
 2 stk retro mønster og fat med  søte sommerfugler på.
Jeg tok med grønne desser skåler, halvliter mål,
 figgjo astridmønster, strikkebok, sauer og serveringsbollene:)
Gleder meg til i morgen på ny skattejakt!

5 kommentarer:

  1. Så mye fint.
    Gøy å gå på skattejakt i andres "søppel"
    Lykke til i morgen.
    Blir sansynligvis loppis på meg og:)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har funnet. Synes ikke det var så veldig mye fint å finne i dag. Men fant da litt. Spent på å se hva du fant.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Ønsker deg god helg med en liten utfordring ... den ligger i bloggen min ...

    SvarSlett
  4. Flotte kupp du har gjort deg :) Må si meg enig i at loppemarkedene er blitt ganske så dyre. Noen eg har vært på i år har også nektet å prute og skal ha blodpriser på enkelte ting. Fretex er også ganske gøy å gå på, iverfall når man finner noe billig og fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Her hadde du fått mye fint.
      Kanskje du får tak i koppen med grisen på,
      som er i samme serie med koppene du har fått tak i.
      God søndag.

      Slett