tirsdag 10. juli 2012

Velkommen til Frøya`s eneste faste loppis eller bruktbutikk.

 På Titran har de øyas eneste bruktbutikk eller de kaller det loppemarked.
 Og slå den
 JEG HAR IKKE VÆRT DER FØR NÅ SIST LØRDAG!!
Inntekten går til drift av den gamle fiskarheimen.
Den er sesongåpent  ( tror det er fra ca påske til sept? ) hver lørdag fra 12-16.
 Mangler du en kopp,et servise, en kaffekanne
 for å matche interiøret i heimen din vil du ha store muligheter for å finne noe her.
Hadde jeg hatt egen liten kafe ala den på Titran
skulle dere fått servert kaffe fra gamle service
 gjerne i forskjellige typer
og store muligheter for at jeg har funnet de
akkurat på denne koselige kjellerloppisen.
 Her er grunnen til at jeg kom.
Hadde observert disse mønstrete glassene på turen sist jeg var innom Titran
og skjønte at HIT måtte jeg dra en tur i åpningstiden.
 Og resultatet ble 6 skjønne glass og søt mugge
 5 nydelige krus.
 Lille prinsen har fortsatt mange penger etter sist bruspantlønningsdag
 og slo til med en "kunstpepperkakeskjærer" som han kaller det.
Datteren fant denne ugle koppen, en ekte starfordshire kopp.
Noe som er i tiden for oss som er gla i retrostilen:)
Be sure jeg kommer nok til å legge turen
innom Titran flere lørdager!

1 kommentar:

  1. Titran er et fantastisk sted. Like glad i den sjappa der jeg også :-) vi er så heldige å ha arvet en større tomt der ute, så kanskje en dag.......et lite hvitmalt hus :-) Man kan jo drømme :-)

    SvarSlett