onsdag 3. oktober 2012

Høstvarmere

 Jeg er klar for å gå høsten i møte med mine nye høstvarmere.
 Strikket i et eller annet alpakka fra den store resteesken, 25 gram forsvunnet.
 Oppskriften er av Strikkelisa og er du på Ravelry finner du oppskriften HER
 Min datters vakre hender for være modell.
De var forøvrig enkle å strikke.
 Jeg strevde litt med å forstå det å lage omvendt løkke når jeg skulle legge opp til kanten,
men det var jo så enkelt som jeg trodde så når jeg forsto gikk strikkingen som en vind.
Klut i ny og ne er et sikkert stikk som ventestrikk.
 50 gram paris borte vekk

4 kommentarer:

  1. Flotte høstvarmere og klut !!

    SvarSlett
  2. Nydelige pulsvarmere.
    Jeg har nettopp lært øke med kast uten å lage hull. Genialt.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Du finner mye finere sykkeltrekk hos Sykkepikene eller på Epla, enn de jeg har laga.
    Ellen :)

    SvarSlett