torsdag 24. januar 2013

Vinterdag ved havet

 Føler meg heldig når jeg kan ta med fotoapparatet
 på tur midt på dagen i vakkert Frøya vinter vær.
 Når jeg flyttet til Frøya for 25 år siden var det mange som lurte på
 hvorfor i all verden jeg kunne bosette meg der langt ute i havet. 
Å grunnen sa jeg var 
LYSET OG  FARGENE i fargeskiftene mellom himmel og hav !
 og jeg er fortsatt like fasinert av dette.
 Når man på den ene siden ser snøbygene ligge langt der i havet med den blåe himmel i enden
 og snur du deg er det den klareste blåe vinterhimmel å skue.
 Her er det godt å vandre.

Å  nå kan du trykke på denne you tube
  linken HER å høre sangen HAR DU FYR med Hekla stålstrenger  
også kan du gå vinterturen sammen med meg en gang til gjennom dagens bildeserie
 En vinterdag ved havet.
GOD TUR!

5 kommentarer:

  1. Vakkert :)
    Blir glad når man ser noe så flott!

    Nyt livet og kos deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Heldig du er som har tilgang på slik vakker natur :)

    SvarSlett
  3. Skagan?

    Vakkert, uansett hvor du har tatt bildene :-)

    SvarSlett
  4. Ser ut som en herlig dag ute ved havet. Nydelige bilder Britt, fikk lysten på å oppsøke stedet jeg nå <3

    SvarSlett
  5. Så vakkert, Brit!
    Fikk helt tåra i øyan, e, no:-)

    Eli S

    SvarSlett