lørdag 1. juni 2013

Frøyadagene startet med DANS og MUSIKK

 Yngste danse elever viste fram sine dansekunster
De eldste viste  kroppsbeherskelse
 Bandgjengen fikk det virkelig til å svinge med Mustang Sally!
 Som sanglærer blir jeg meget fornøyd når jeg ser sangelevene tar scenen , koser seg 
og til og med synger veldig bra!!!! Hurra Lise!

 Mamma hjertet banker litt ekstra stolt for blåsegjengen min<3 p="">
 Om kvelden ble det damenes aften med disse tre fantastiske sangdamene i Funky Motown Singer, Elisabeth, Toril og Anne Dorthe

Jeg må bare innrømme det: jeg er " blodfans" av disse dammene 
som synger sviskene fra 60 og 70 tallet så det til slutt bare er å kaste seg ut heftig rytme dans!!
Ps Gutta i bandet skal selvfølgelig ha en stor del av æren for at det "groover" som det gjør!!!!
 Jeg gleder meg til neste opptreden!!!

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke fått med meg at kulturskolen skulle opptre i går. Da skulle jeg tatt med ungene for å se og høre på.
    Ellen :)

    SvarSlett