lørdag 7. desember 2013

Kunst i alle slag

 I dag har det rett og slett vært SNØSTORM på Frøya.
 Bonden har kjørt brøyteplog og laget fine brøytekanter i heile grenda.
 Ungene derimot har laget bygdas største snømann, type monstersnømann!
 I hvert fall føltes det at jeg møtte selveste avskyelige snømannen
 da jeg kom hjem etter et tur i sentrum og såg denne karen.....
Kanskje kan det kalles kunst??
Etter intens målingen viste den opp mot 4 m.
Det måtte brukes stige for å feste hode.
 Lille prinsen på 8 elsker sine store brødre
når de finner på slike kreative krumspring sammen med han:):)
 Mer forventet kunst fikk jeg med meg på avslutningen på kunstforeningens kunstutstilling :
 Vis meg kunsten du har hjemme.
Artig konsept og mye vakkert å se
 I mormor kalenderen dukket to søte engler opp,
og det ble enstemmig vedtatt at de tilhørte meg!!:)
Isteden for lørdagssnop serverte vi i dag nylaga brente mandler fra Trines matblogg.
  GOD KVELD  til dere
og nu er det 17 dager igjen til JOLAFTEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar