onsdag 4. desember 2013

Spre litt juleglede!

 I dag har disse tre sangjentene mine spredt litt juleglede på sykehjemmet.
Det beste er at de virkelig gleder seg til å opptre
og de viser ekte sangglede i alle sine opptrender.
Disse tre og de 12 andre sangelevene jeg er så heldig å ha ansvar for
gjør virkelig arbeidsdagene mine glad. HELDIG ER JEG!!!!
Etter dagens opptreden vurdere jeg likevel å slutte som sanglærer
 for å starte opp som manager for disse jenten,
de er nemlig klare som EGG til å fortsette som  julestjerner videre i førjulstiden!
 For å glede meg opp litt ekstra
fikk denne julegleden komme hjem i kveld.
Fin og ROSA er bra nå i førjulstiden.
Kalenderen fra mormor gir jo glede hver dag,
I dag var det Tale jenta som fikk gaven,
 Denne boka tilhører den kuleste jenta.
MEN å stille opp ta bilde er ikke like KULT hver gang,
 derimot elsker lille prinsen å være med enda 
takk for det og
TAKK FOR DENNE GODE DAGEN:)

1 kommentar:

  1. Et innlegg til å bli glad av Brit, og prinsen gjør seg ypperlig på bilder uansett anledning han:)

    Håper dere har gode adventsdager,
    varm klem:)

    SvarSlett