søndag 12. januar 2014

Prosjekt FMSphotoaday

2.januar starter jeg opp med FMSphotoaday.
Her får vi presentert et tema hver dag for å gå på fotojakt etter.
 Dette legger jeg ut på instagram.
 Får å få en oversikt for meg selv legger jeg ut ukas utfordringer.
 Dag 1 hadde jeg ennå ikke oppdaget, derfor blir det fra dag 2 når jeg startet.
Dag 2: Begins With g: Grønn salat
Dag 3. My town, ble til mitt hjemsted
Dag 4: Words to live by : MOT MOBBING som er strikket inn til disse tre jenter.
Dag 5: Found: jeg fant spirer i blomsterbedet!
Dag 6: Happens everyday: Ikke en dag uten kaffe og helst i en mummikopp.
Dag 7 : Upside Down. Ta et bilde opp ned, motivet ble Lille prinsen
Dag 8: Natural: Villsauene på utmarken
Dag 9: Lucky number: Dagens eggfangst ble 11 egg
Dag 10: Menneske skapt: Pepperkakelandsbyen
Dag 11: Looking Down: Tar bildet av tulipanen ved å stå på bordet:)
Dag 12: Colurful: På fredag skiftet jeg ut triste døde julestjerner med fargerike vårlige PRIMULA, jeg elsker disse plantene når de kommer i januar!!
 
Hvis dere vil følge meg på instagram finner dere meg på @BIVI66
Jeg er også med på 365 Project, der legger vi også ut dagens bilde som vi selv velger ut. Klarte NESTEN hele 2013, manglet litt i okt og nov. Nå prøver vi igjen og i år litt dobbelt opp siden jeg også har hengt meg med i FMSphotoaday.
Jeg synes disse prosjektene er med på å motivere meg til mer fotojakt,
 til å bruke mer fotoaparatet og ofte på andre måter enn vanlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar