lørdag 17. mai 2014

HURRA for DAGEN!!

 Her er den flotte gjengen jeg har fått vært sammen med i dag og feiret 17.mai.
De fikk HELT nye korpsgensere og sløyfe i dag og kunne virkelig
VISE seg frem som FRØYA SKOLEKORPS!!
 Utrolig godt å få starte med felles frokost på Bryggen restaurant.
Lille prinsen velger vafler og ananas,  og med litt påtrykk ei lita grovskive!
Æ glede mæ sånn te å spælla i 17.mai toget!!!
 Mamsen er så stolt over lille prinsen innsats!
 
 Vakkert dag har vi hatt selv om det var noget vindfullt!
 Svipptur innom sykehjemmet for  å gi litt 17.mai stemning!
OG avslutning med deltagelse i lokaltog på Nordskag.
En plass vi håper å få i gang et minigrendakorps
 sammen med barn og voksne!
Jeg er så STOLT over innsatsen til denne gjengen i dag!!!

1 kommentar:

  1. Å, så kjekt å se! Jeg husker mine dager i skolemusikken (og senere ungdomsmusikken) jeg elsket 17. mai og å spille hele dagen! Jeg elsker 17. mai nå også, og jeg elsker korpsmusikk - den gleden deler jeg med Alexander:)
    Hipp hurra for alle som spiller i korps!

    SvarSlett