torsdag 16. oktober 2014

Kluter i polka og rosagris farger

 Selv om det har vært VELDIG strikketørke det siste halvåret
har jeg fått med meg at det har foregått sommer klutalonger både på Bittami sin facebook side
og på Tove Fevang sin strikkeblogg.
I løpet av oktober har jeg til og med klart å strikke ferdig noe fra begge alongene!!
 Tjo HOI strikketørken begynner å slippe taket.
Disse to mønstrene fant jeg hos Tove Fevang.
"Polka" garnet er Järbobomull og det andre,,,
tja si det, rota bort etiketten på garnet, som vanlig.
 Begge ble kjøpt på loppisturen jeg hadde i Svergie i starten av august.
Det jeg husker var at det rosa garnet var på super salg til 5 kr.
35 Gram brukt ble på polka kluten og 40 gram på den rosa.
Plutselig begynner det å bli gøy å bruke strikkepinnene igjen!!!

1 kommentar:

  1. Skikkelig kul polka! Likte begge klutane, og kjem nok til å linka meg inn på mønsterbloggen.
    Siri

    SvarSlett