søndag 5. april 2015

Påskedag hjemmedag

 Påskefrokost med fineste Gule Figgjo serviset mitt.
 Vi laga eggerøre med gåseegg.
 Som dere ser forskjell på gåseegg og hønseegg!
Jeg har funnet ut at det går tre hønseegg på et gåseegg.
MYE eggerøre når man bruker 2 gåseegg:)
 Lille Gutt serverte sin karseplante .
 I fjøset har lamminga startet for fult nå i påskedagen.
 I dag tid for litt merking av nye lam.
 Se på denne SØTE lille karen her da<3 p="">
Litt makabert siden bildene før viste de søte lammene,
 i dag ble en av fjorårets lammelår nemlig spist opp!

1 kommentar:

  1. Hei! Havnet litt tilfeldig her inne. For en fin blogg du har. Har bladd meg litt gjennom noen av dine trivelige innlegg. Her skal jeg jammen meg kikke innom igjen, legger deg til i bloggrullen min :) Sokkestrikk og fredagsvandringen i fjæresteinene var flott, masse fine bilder her. Jeg har feriert hele min barndom i fjæresteinene, men har nok ikke fått med meg så mange detaljer :)
    Ønsker deg en fin, ny uke!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett