lørdag 6. juni 2015

Sumarens klutealong

 Tradisjonen tro når vi nærmer oss sommerferie
setter Bittami omtrent heile landet i gang med intens klutestrikk.
 Du kan bli med hvis du vil og du finner siden på facebook ,Bittami klutealong 2015.
Like moro er det hvert år og slenge seg med.
Og jeg er like overraska over hvor vakre de blir
med noen kast her og der, sammen to og to på andre plasser.
Den første utgaven har fått navnet Vårsøg.
 Min er strikket i Paris og er blitt en skikkelig gigant klut på 74 gram.
Men den kommer til funke helt utmerket til sitt bruk.
Slik er det når man er på garnslankeren, da må bruke hva man haver...

2 kommentarer:

  1. Lekker klut, eller kopptue som jeg sier! Ja, er det ikke morsomt at noen kast og fellinger gir så fint mønster?

    God søndag i Trøndelag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har kasta meg med på alongen, jeg også. Man kan jo ikke annet når man først har oppdaget de vakre oppskriftene til Bitta...
    Kluten din er kjempefin! ;)
    Siri

    SvarSlett