tirsdag 5. januar 2016

Årsregnskap Strikking 2015

 4274 gram har forsvunnet fra garnlageret dette året.
 Og HVA er det SÅ brukt til.
 Hadde som mål å strikke 12 par sokker, det ble 5,
 tre par til kaillen, et par til meg og en julegave.
Vi prøver på 12 dette året, sokker er alltid bra å ha!
 Likeså skulle det bli 12 par votter ,
 det ble 6 par votter og 2 par pulsvanter,
 Et par votter og pulsvanter til meg, to til kaillen, et par til dattera,
et par pulsvanter til Sigurds Julekalenderinnsamling, et par i julegave
og et par ligger fortsatt i gaveboksen!
 4 luer, 3 til meg og en til Sigurds loddsalg.
 Plana var 12 her også, og det kan det godt bli dette året.
 Men kluter og grytekluter det strikker jeg absolutt mange av.
 Hele 26 stk!!! 8 grytekluter og 18 kluter.
De fleste gitt bort i gaver.
Kluter er nok sånn akkurat passe prosjekt når man har det travelt.
OG jeg er alltid begeistret for Bittamis sommeralonger.
 Håper på ny i 2016.
12 kluter er målet i år også og akkurat det tror jeg ikke blir problem.
Mest fornøyd er jeg å bli ferdig med fargerik genser til meg selv.
 Jeg må bare innrømme at jeg har litt lite tålmodighet for større prosjekt,
men  utrolig moro når de blir ferdig.
Håper i år å bli ferdig med fargerik kofte + genser. Det ville være stor stas.
Strikking er en absolutt trivelig hobby og
 I knit so I dont kill People
er en grei veske å ha med på fly i utlandet
 skulle de gjøre seg vanskelig med strikkepinner i flykontrollen!
 

2 kommentarer:

  1. Det var litt av ei samling, gratulerer! Godt nytt strikkeår.

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er så festlig å lese oversiktene over strikkeåret! Takk for at du tok deg tid til å oppsummere ditt år!

    SvarSlett