lørdag 9. juli 2016

Se min fine gitar

 Se min fine gitar.
Spesial laget til meg av kulturskole gitar lærer Jarl for min 50 års dag!!!
 Årets mest supre 50 års gave!!
Jarl har etter dette fått et helt annet forholdt til både gitardekorering og ikke minst decoupage .
 Jeg ser ikke bort i fra at han i ledige stunder denne sommeren
sitter å dekorere resten av kulturskolens gitarer på samme måte!!
En må si uti fra utsmykkingen at gitarlærer Jarl
etter ca 20 år som kollegaer kjenner meg ganske så godt.
 Engler, blomster, Ole Brumm og vin er en god Brit kombinasjon.
Og at det er en skikkelig glad gitar for musikkbarnehagelærerinnen er det INGEN tvil om!!
Det er også viktig å påpeke at jeg fikk denne før jeg skulle reise nedover til Barratt Due
for å ta min gitareksamen.
Her har han lagt inn all den hjelp en gitar lærerkollega kunne tenke seg
at en noget uerfaren musikkbarnehagegitaristlærerinne kunne ha behov for!
F.eks Navn på gitar strenger
 Noen små akkordinstrukser .
 Og ikke minst starten på Smoke on the water,
 et must for det rockehjerte jeg har !
Gitareksamen besto jeg , og likeså resten av studiet.
Så nå sitter jeg her i sommer i spiller små sommerviser til mine nærmeste
Mulig ikke til alle sin begeistring....
men hun i stripete støvlene i bakgrunnen trådde dansefoten så da er det håp!!!

2 kommentarer:

  1. Helt fantstisk! (",)(",)(",) Gratulerer med vel overstått, både bursdag og eksamen. Og ikke minst: Gratulerer med en så flott kollega!

    SvarSlett
  2. For en stilig gitar! Like fargerik og fin som deg :-)

    SvarSlett