tirsdag 2. august 2016

Nye naturtegn for å følge årstidsskifte!


Fikk du med deg Anne Lindmo`s innlegg på facebook og hennes måte å måle tidsforløp på??
Foreksempel kan man lese av på geitramsen hvor langt ut på sommeren
man har kommet etterhvert som klokkene har ramlet av. 
 Men et like sikkert tegn mener hun er etterveksten damer har på hodet.
 Hvis man regner etter på cm på dette
 finner man raskt ut hvor langt man har kommet utpå sommeren.
 Mulig hun er rett og slett har rett i det.
 Jeg har sjekket min og hadde heldigvis ordnet meg time hos min GODE FE på hårfagre Line før sommerferien startet!!
Og etter hennes tryllestav og tryllestøv behandling
 er jeg veldig klar for august  og seinsømmeren med ny sveis og nymala hår!!! 
Varer vel omtrent til høstjevndøgn  den 22.september!
Jeg digger forøvrig  Anne Lindmo dama!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med oppfrisking av hårfargen! Kjempeflott! Jeg har ikke lest innlegg fra Anne Lindmo ( er av den "gammeldagse" typen som ikke vil ha facebook), men jeg har også sansen for henne! Det er forresten Hedmark som har gleden av å ha geitrams som sin fylkesblomst, og flott er den jo!

    SvarSlett
  2. Så fin på håret!
    Jeg syns Anne dama er utrolig flott dame,liker henne godt.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett