tirsdag 27. desember 2016

Strikkeproduksjon før julen ringte inn

 Joda det ble strikket i desember også, men ikke tid til så mye registrering.
Hele 8 engler ble ferdig og kunne dale ned i skjul i ulike hjem på julaften!!
 Til sammen 337 gram garn av ulik slag forvant til disse englene.
OG til sammen har jeg faktisk strikket 15 engler i de siste måneden
. Et brukbart lite englekor!
 Luer har det også blitt en hel del av.
Refleksluer, Baggylue med refleks og saueluer.
På disse 5 luer forsvant 410 gram
 12 luer ble det tilslutt før jul og gitt i presanger!
 Siste strikkeprosjekt ble avsluttet på selve julaften
 og siden vi manglet internett ( og fortsatt gjør det)
 måtte jeg kjøre opp til hovedveien
 og sitte der å se på youtube for å få til en spesiell felleteknikk
jeg ikke husket helt hvordan jeg gjorde.
Det ble strømper til kalendersæfen  
og akkurat ferdig og pakket inn rett før julen ringte inn
 og regnes derfor inn i regnskapet i mitt prosjekt #40knittoxmas. 
77 gram forsvant av dette garnet kjøpt på eurorpis ,
faktisk ok strømpegarn.
Til sammen ble det  over 40 produkter på de månedene,
47 er sluttsummen!!
På grunn av denne utfordringene
fikk de fleste av mine slektninger og venner hjemmelagede julegaver i år,
 håper de ble vel motatt.
De er strikket med kjærlighet alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar