torsdag 23. februar 2017

Jeg liker sauer!

 Akkurat nå er det kommet inn nye saueprodukter overalt i heimen.
Denne søte garnbollen og min egen sauekopp er gave fra Rigmor.
Så stas å få dette!
 Også har jeg gjennom podcaster blitt påvirket av at man må ha sine egne strikkeposer!
Jeg har til nå stort sett hatt mine strikkeprosjekter i plastposer eller tøyposer fra Søstrene Grene 
 Men via disse podcastene har jeg fått sett den ene fanatisk fine hjemmesydde
strikke posen etter den andre.
OG plutselig ble fristelsen for stor, for nå har det havnet to nydelige utgaver her hjemme
sendt fra Canada

og denne lille her fra USA. Selvfølgelig ble det valgt sauer!
Jeg skulle ønsket jeg kunne kunsten å sy da skulle jeg jammen meg ha designet min helt egne.
MEN med symaskin angst så blir det LITE sying...
Blædi egentlig det med å ikke våge seg på nye utfordringer.
 Jeg skulle ønske døgnet hadde mer timer og jeg hadde mer tid til å lære mer jeg fortsatt ikke kan!!
BÆ hilsen fra pensjonist væren og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar