fredag 26. mai 2017

Vi to sterkt som stål

 Hurra for oss to , 11 års bryllupsdag i dag.  
Sterkt som stål siden vi har kommet oss så langt og året er stålbryllupsdagen.
 Bildet er fra sommeren for 11 års siden da vi forberede oss på Festivalen Vestafor virkeligheta
på Sauøya i Froan.
Elsker dette bildet full av glede og kjærlighet.
 Plukket med meg noen Kaffeblomster som jeg brukte å kalle de da jeg var lita
med de kaffekornlignende  støvbærerne.
 De kalles også Kjerringskrubb og Skrubbær der sistnevnte er det rette navnet.
Fargene i dag får stå får ekteskapet, med noen hvite fantastiske vakre dager, og noen sorte flekker, men mest grønne hverdager vi jobber sammen team Ola og Brit.
Ordet kjerringskrubb kan vel også være betegnende på noen dager når jeg er sur og tverr.
 Jeg fikk tak dette serviset i daget på bruktmarkedet.
 Så fint behandlet og så vakkert.
Vafler på 11 års bryllupsdag er helt perfekt.
Jeg har en drøm om en liten kafe en gang,
Ola drømmer om å seile på de sju hav med Colin Archer!
 Vi to er  litt som søtt og salt, ganske ulik noen ganger, men også ganske lik,
spesielt når deg gjelder engasjement.
 Det er ikke alltid vi har engasjementet i samme retning,
 men vi engasjerer oss faktisk av å høre og se hva den andre får til , er med på og jobber med .
Det kan derfor bli både kafe og seilbåt liv litt i ny og ne på oss to :)
Siden jeg fikk servise i dag , fortjente mannen i mitt liv
Gammel dansk for å ha vært der for meg 11 + 3 år .
Nå går vi får neste års silkebryllupsdag!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått! Nydelig servise du har sikra deg! Det er mye glede i å dekke et fint bord! Jeg kalte også disse blomstene for kaffeblomster da jeg var lita.
    Her har vi hatt hele 28 grader i dag, og når det kommer slik over natta blir det i meste laget her inni landet.

    Riktig god søndag!

    Klem

    SvarSlett