torsdag 29. juni 2017

Mitt første solgte produkt!!!!


Litt sånn skremmeglede opplevelse at jeg har solgt mitt første strikkeprodukt.
 Min egen designa villsausti lue ble hurtig strikka etter bestilling av Nordskag FAU
og overgitt en fantastisk god lærer som i sommer gikk av med pensjon.
Hun flytter fra Frøya og til Røros.
Håper lua vil varme i de trakter
og minne henne om hennes gode lærergjerninger på Frøya.
Mer om villsaulua finner dere i dette innlegget:
Synes det var VELDIG vanskelig å sette en pris
, men solgt ble den og penger er kommet inn på konto.
Men fortsatt skal jeg  være glad for at jeg er lærer på kulturskolen
og ikke skal leve av mine strikkeproduksjoner!
75 nye gram forsvant av mitt dyrebare fine villsaugarn!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med fin egendesigna lue i lokalt villsaugarn! Litt av en avskjedsgave å få med seg fra Frøya! Håper du fikk godt betalt, for dette er håndarbeid så det holder! Vi skal verdsette arbeidet vårt. Jeg strikker mye for salg, og min erfaring er at det er ikke prisen det kommer an på, men å lage produkter som kundene etterspør. Derfor blir det ofte repriser på bloggen min.

    Riktig god sommer fra Ingunn

    SvarSlett